Handelsbetingelser

Vores handelsbetingelser gælder for alle transaktioner på dette websted. Når du bestiller varer på webstedet, accepterer du samtidig nedenstående vilkår og betingelser. Det er vigtigt, at du læser dem omhyggeligt, før du bestiller. Køb og salg på dette websted er underlagt dansk lovgivning, og du accepterer, at en eventuel tvist skal løses af de danske domstole. Disse vilkår og betingelser berører ikke dine lovfæstede forbrugerrettigheder.

1. Ændring af vilkår og betingelser
Vi har ret til at ændre disse vilkår uden varsel. Ændringerne vil gælde for efterfølgende bestillinger, som vi modtager.

2. Varemærker og ophavsret
Du har ikke ret til at bruge nogen af de billeder , der vises på dette websted, uden dinkostplan.dks skriftlige samtykke, da de alle er varemærker tilhørende dinkostplan.dk. Medmindre andet er angivet, ejer dinkostplan.dk alle ophavsrettigheder til det materiale, der bruges på webstedet, og du har ikke ret til at bruge noget materiale på dette websted på nogen måde til kommercielt eller offentligt formål uden dinkostplan.dks skriftlige samtykke.

3. Ændringer
Webstedet er dynamisk og opdateres regelmæssigt. Vi tager forbehold for ændringer i vores produkter.

4. Accept af bestillinger
Dinkostplan.dk forbeholder sig ret til, efter eget skøn, ikke at acceptere en bestilling. Accept af en bestilling og gennemførelsen af aftalen mellem dig og os finder sted, når vi afsender den bestilte vare til dig, medmindre vi har meddelt dig, at vi ikke har accepteret din bestilling. Manglende accept af en bestilling kan skyldes følgende:
• At vi ikke kan få godkendt din betaling.
• At der er fundet en fejl i prisen eller produktbeskrivelsen.
• At du ikke opfylder kriterierne for at afgive bestilling i henhold til vores "Handelsbetingelser".

5. Priser
Alle priser er inkl. moms.
Den pris, du skal betale, er den pris, der vises på webstedet på det tidspunkt, vi modtager din bestilling. Alle priser er angivet i DKK. Vi kan til enhver tid ændre vores priser, før din bestilling accepteres.

6. Betaling
Du skal betale for de bestilte varer med et af følgende betalingskort:
• Dankort, kreditkort og netbank
Vi trækker først beløbet fra din bankkonto, når vi afsender varerne fra vores kontor.
Alle dine kortoplysninger er beskyttet, hvilket vil sige at de er krypteret mellem internetbrowseren (kunden) og serveren hos PBS. Ingen af oplysningerne sendes til os, men direkte til PBS, så vi kan ikke genbruge oplysningerne til at hæve penge på din konto, hvis du beslutter at bestille varer hos os igen.

7. E-mail-bekræftelse
Du vil automatisk få besked via e-mail, når vi har modtaget din bestilling. Hvis du ikke hører andet i løbet af to arbejdsdage, er din bestilling accepteret.
I meddelelsen beskrives også vores returpolitik og din reklamationsret.

8. Leveringssted
Vi kan i levere til hele verdenen, da det foregår via email og blot kræver du har mulighed for at benytte dig af en af de betalingsmuligheder sitet tilbyder.

9. Leveringstid
Din bestilling vil blive afsendt inden for 2 arbejdsdage. Vi bestræber os på at afsende inden for denne tid, men nogle gange kan forsinkelser ikke undgås.

10. Personoplysninger
Alle oplysninger behandles så diskret som muligt. Dine oplysninger bruges kun i forbindelse med levering og til vores e-mail-service, hvis du har tilmeldt dig. Alle kortoplysninger krypteres mellem din browser og PBS’ server. Vi garanterer, at vi aldrig udlejer, sælger eller på nogen anden måde deler dine oplysninger med tredjemand.

11. Cookies
Vi bruger cookies til at udveksle oplysninger mellem dig og vores server. En cookie indeholder oplysninger og gemmes på din harddisk, så længe du bruger nogen af vores webtjenester. En cookie bruges til at skelne dig fra vores andre kunder og bruges normalt i alle webshops. Det øjeblik, du forlader vores websted, slettes den med det samme.

12. Returpolitik
Du kan fortryde dit køb, indtil vi har afsendt kostplanen til dig. Husk at vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.
Er der fejl i din kostplan, kan du kontakte os indenfor 28 dage og vi bestræber os derefter på at få rettet fejlen eller pengene tilbage. Dette gælder ikke for fejl, der skyldes forkert udfyldelse af spørgeskema eller misbrug.

13. Reklamationsret
For alle produkter er der to års reklamationsret efter dansk lovgivning, jf. KBL § 54.
Reklamationsretten træder i kraft, når kunden har modtaget produktet iht. KBL § 73.

14. Produktinformation og vejledninger
Ved anvendelse af denne webshop forpligter kunden sig til at udskrive og læse produktinformation og vejledninger, før produkter tages i anvendelse.

15. Risiko
Skulle den email du modtager med dit produkt af en eller anden grund gå tabt, er du fuld berettiget til at kontakte os så vi på ny kan fremsende det bestilte produkt til dig på ny.

16. Kundeservice
Du kan kontakte vores kundeservice ved at sende en mail på siden under kontakt.

17. Force majeure
Ved force majeure ophører Dinkostplan.dks forpligtelser. Er perioden under force majeure længere end to måneder, har såvel du som vi ret til at ophæve aftalen, uden at der i sådanne tilfælde findes nogen gæld at betale til skadevolder.

Med force majeure menes blandt andet strejker, sygdom hos personalet, transportforstyrrelser, import-/eksportforbud, uanset om dette forekommer hos virksomheden eller virksomhedens leverandører.

18. Ansvar

Kostplanerne er udarbejdet ved brug af de generelle offentlige anbefalinger der forefindes og det materiale der bliver brugt i undervisningen til professionsbachelor i ernæring og sundhed. Skulle der være sket fejl i kostplanen med ingredienser du ikke kan tåle og du har oplyst herom i spørgeskemaet, er du medansvarlig til oplyse om fejlen så det kan blive rettet gratis.

Hvis du er sund og rask eller har givet de rigtige oplysninger i forbindelse med medicinering eller sygdom, vil sygdom ikke kunne forekomme i forbindelse med brug af kostplanen, vi fraskriver os derfor ansvaret i forbindelse med eventuel opstående sygdom, da alle kostplaner er omhyggeligt gennemarbejdet.

Virker kostplanen ikke efter hensigten, f.eks. i forbindelse med vægttab eller vægtøgning, kan det bl.a. skyldes variation i den enkeltes forbrænding eller forkerte oplysninger i forbindelse med aktivitetsniveau eller lignende, det er derfor muligt for en lavere pris, at få justeret kostplanen så den kommer til at passe, hvilket også ses på siden under opfølgning.